Announcement

Collapse
No announcement yet.

Εργασία για Τοπογράφους στην Αγγλία

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Εργασία για Τοπογράφους στην Αγγλία

    Αλό

    Είμαι Τοπογράφος Μηχανικός και σκέφτομαι σοβαρά το ενδεχόμενο να πάω στην Αγγλία για δουλειά.
    Μήπως ξέρει κανείς πως είναι τα πράγματα εκεί γιατί δε γνωρίζω καθόλου και μου φαίνεται κ λίγο δύσκολο το ψάξιμο μέσω ίντερνετ!

    Θα με ενδιέφερε και αρκετά, αν γνωρίζει κανείς, και προγράμματα πρακτικής (επί πληρωμή) για να μάθω το πως ακριβώς δουλεύουν εκεί και να εξοικειωθώ και λίγο με τη γλώσσα, τουλάχιστον στην αρχή.


    #2
    Καλησπέρα και καλώς ήρθες στην παρέα μας! Δεν είμαι και ΙΤ αλλά γιατί είναι δύσκολο να ψάξεις για δουλειά από το ίντερνετ; Το πιο σημαντικό που χρειάζεσαι πριν κάνεις κάποια κίνηση είναι η γλώσσα, και ιδιαίτερα στο επάγγελμά σου πρέπει το επίπεδο να είναι IELTS Academic! Αν δεν έχεις πρόβλημα σ΄αυτό τα πράγματα είναι πιο εύκολα! Τώρα, όσων αφορά τα προγράμματα πρακτικής, από τα λίγα που ξέρω είναι ότι η τάση είναι να πληρώνουν ελάχιστα εώς καθόλου, άρα θέλει ψάξιμο. Πιο γενικά, η παγκόσμια οικονομική κρίση γίνεται όλο και πιο ορατή και δω, και οι μισθοί δέχονται πιέσεις προς σταθεροποίηση. Αυτό κάνει το έργο σου (την αναζήτηση) λιγάκι πιο δύσκολο, αλλά αν προσπαθήσεις δεν νομίζω ότι έχεις να χάσεις κάτι! Αυτά τα ολίγα!
    Μέτρα τρεις και κόψε μια.......

    Comment


      #3
      Θα επιβεβαιώσω και εγώ οτι η κρίση έχει χτυπήσει και την πόρτα της αγγλίας και έχει γινει κομμάτι δύσκολο να βρείς δουλειά, οχι οτι είναι απίθανο όμως.
      Πάντως οσον αφορά το θέμα της γλώσσας είναι λάθος να νομίζουμε οτι με τα απλά αγγλικά που γνωρίζουμε οτι είναι εντάξει, τουναντίον δεν είναι καθόλου εντάξει. Αν το επιπεδό σου είναι καλό στα αγγλικά σου δίνει πολύ περισσότερες ελπίδες για δουλειά.