Announcement

Collapse
No announcement yet.

Απορόφηση νέων στην αγορά εργασίας της Γερμανίας

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Απορόφηση νέων στην αγορά εργασίας της Γερμανίας

    Καλησπέρα σε όλο το φόρουμ,γράφω για πρώτη φορά και θα ήθελα να θίξω ένα θέμα που δεν έχω βρει απάντηση στα θέματα που διάβασα (ελπίζω να μην παρελιψα κάτι),πρόκειται για το θέμα της απορρόφησης των νεοεισερχόμενων στην αγορά εργασίας που αποφασίζουν να κάνουν αυτή την αρχή στη γερμανία. Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός Τ.Ε και φυσικά άνεργος και χωρίς εμπειρία παρά μόνο την 6 μηνών πρακτική άσκηση και με ένα χρόνο προσπαθειών να βρώ εργασία στο αντικείμενο πλέον είναι ξεκάθαρο οτι οι πόρτες δεν ανοίγουν με τίποτα στην Ελλάδα,έτσι έχω βάλει μπροστά τη διαδικασία να μεταναστεύσω στη γερμανία. Φαντάζομαι οτι θα είναι και άλλα παιδιά στη θέση μου που τους απασχολεί το ζήτημα αυτό οπότε ελπίζω να υπάρξη κάποια ανταπόκριση και να πάρουμε κάποιες απαντήσεις.
    Απο τις εμπειρίες σας,δίνονται ευκαιρίες στους νέους με δεδομένο οτι ξέρουν τη γλώσσα εννοείται ή υπάρχει και εκεί η νοοτροπία εισαι άπειρος θέλουμε έμπειρο(και εμείς πότε θα την αποκτήσουμε?).
    Οι απορίες είναι πολλές για κάποιον που ετοιμάζεται γι αυτό το βήμα,ελπίζω κάποια στιγμή να μπορώ και εγω να δώσω τα φώτα μου σε κάποιον αλλό.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    #2
    Κατα κανονα βρισκεις δουλεια οταν εχεις καποιο πτυχιο εφ οσον ξερεις και τη γλωσσα. Υπαρχουν πολλες εταιριες δανεισμου προσωπικου (leifirmen) που θα σε βοηθησουν ευκολοτερα να μπεις στην αγορα που ειναι και το ζητουμενο. Ξεκινα στελνε βιογραφικα και αναλογα την ανταποκριση βγαλε τα συμπερασματα σου.

    Comment


      #3