Announcement

Collapse
No announcement yet.

Για όσους είναι Μηχανικοί απο ΤΕΙ ή ΑΕΙ (No3)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Για όσους είναι Μηχανικοί απο ΤΕΙ ή ΑΕΙ (No3)

    Γεια σας,

    Είναι η δεύτερη φορά που γράφω σε αυτή τη σελίδα. Είμαι μηχανικός (αρχιτέκτονας). Πιστεύω ότι το έχω ψάξει αρκετά καλά το θέμα της μετανάστευσης στην Αυστραλία. Θα αντιμετοπίσω θέμα στην αναγνώριση του πτυχίου μου και θα μου κοστίσει αρκετά (περισσότερο από ότι τους άλλους μηχανικούς). Αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρω.

    Το πρόβλημα που αντιμετοπίζω όμως, και δεν νομίζω ότι το έχει αναφέρει κανένας άλλος εδώ, είναι αυτό της αναγνώρισης της επαγγελματικής εμπειρίας. Για μένα είναι απαραίτητο να αναγνωρίσω την επαγγελματική μου εμπειρία γιατί αλλιώς δεν μαζεύω αρκετούς πόντους.

    Όπως οι περισσότεροι μηχανικοί στην Ελλάδα, είμαι κι εγώ ελεύθερος επαγγελματίας. Δεν έχω δηλαδή κάποιο αποδεικτικό είσπραξης μισθών. Ρωτόντας στο Βερολίνο μου είπαν ότι δεν γνωρίζουν κάποιον τρόπο να αποδείξω την επαγγελματική μου εμπειρία, και με παρέπεμψαν στην αρχή αναγνώρισης των σπουδών μου. Εκείνοι με τη σειρά τους μου είπαν το αυτοννόητο, ότι δηλαδή αναγνωρίζουν μόνο τίτλους σπουδών και όχι επαγγελματική εμπειρία.

    Άν το έχει αντιμετοπίσει κάποιος άλλος αυτό το πρόβλημα ας μου πει και μένα τι έκανε και πως το αντιπαρήλθε... Θα με βοηθήσει πολύ. Μπορεί και να πνήγομαι σε μια κουταλιά νερό...

    Παραθέτω εδώ τους πόντους μου, μήπως και μου ξέφυγε τίποτα...

    Age 20
    English language ability 25
    Nominated skilled occupation 60
    Specific work experience 10
    Community Language 5

    Σύνολο 120

    Ευχαριστώ

    Μιχάλης

    #2
    Originally posted by Μιχάλης View Post
    Γεια σας,