Announcement

Collapse
No announcement yet.

ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΣΤΡΙΑ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΣΤΡΙΑ?

    Ο αδελφος μου -εργαζοταν στην ιδια εταιρεια με εμενα και εκλεισε...- ειχε μια προσφορα εργασιας στην Αυστρια. Μιλαει τη γλωσσα, εχει παει πολλες φορες σαν τουριστας αλλα οπως καταλαβαινετε δεν ειναι το ιδιο.

    Εχει κανενας πληροφοριες για τη ζωη εκει? Υπαρχουν Ελληνες να κανει παρεα που και που?

    #2
    Παιδιά και μένα με ενδιαφέρει η Αυστρία . Δεν ξερω τη γλώσσα και είμαι Μηχανικός όποιος μπορεί ασ βοηθήσει

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        nikolet ευχαριστώ αλλά δεν λέει και πολλά ρε συ κάτι ποιό συγκεκριμένο please

        Comment


          #5
          Originally posted by fendy
          Ειμαι εδω και ενα χρονο στην Αυστρια.Τις τελευταιες 3-4 μερες δημιουργησα και αυτο το μπλογκ http://kainourgiazoi.blogspot.com/
          Εδω γραφω τις εμπειριες μου σχετικα με δουλεια-σπιτι ,εχω γραψει γραφεια ευρεσεως εργασιας και αλλα..........





          Σε λιγο θα ανεβασω και αναρτηση σχετικα με το θεμα του αυτοκινητου,τι γινεται αν πας στην Αυστρια με ελληνικο αυτοκινητο.

          Τωρα για περισσοτερα σχολια,σχετικα με τον τροπο ζωης στην Αυστρια,αν γραψω εδω μεσα ''θα φαω ξυλο'' οπως τρωει ξυλο οποιος γραψει κατι που δεν του αρεσει στο εξωτερικο και του αρεσει στην Ελλαδα.Σιγα σιγα θα γραφω και σχολια απο τον τροπο ζωης των Αυστριακων στο μπλογκ.
          Ευχαριστουμε παρα πολυ! Για το αυτοκινητο, με ενδιαφερει πολυ.
          Σκοπευουμε να αφησουμε την Ελλαδα και αν δεν κατσει αυτο που οργανωνουμε τωρα, δευτερη επιλογη μας ειναι η Αυστρια-αφου εγκατασταθει ο αδελφος μου.