Announcement

Collapse
No announcement yet.

Έφτασε η ώρα...Αμπερντήν

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Έφτασε η ώρα...Αμπερντήν


    Καλημέρα σε όλους,

    Πρίν περίπου 1 έτος είχα γράψει για την επιθυμία μου να μετακινηθώ απο την Ιταλία όπου και διαμένω στο Ην.Βασίλειο. Είχα γράψει τότε ένα μηνυμα για τους μηχανικούς στο νησί κλπ κλπ...
    Τα εισητήρια κλείσθηκαν και στος 12-01-15, πετάω απο Μιλάνο για Εδιμβούργο και τελικό προορισμό Αμπερντήν. Στο μεσοδιάστημα βρήκα εργασία τοπικά και έκανα όνειρα για κάτι καλύτερο ως που έληξε το προσωρινό συμβόλαιο και πήγαμε σπίτι... Με λίγα χρήματα στην άκρη και με θέληση να βρώ κάτι πιο ενδιαφέρον θα ξεκινήσω τη περιπέτεια. Αρχικά θα φιλοξενηθω απο έναν γουέμπ-φρέντ για 2 βδομάδες και ύστερα θα πρέπει να βρώ στέγη.
    Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, είμαι μηχανικός-πολιτικός με μάστερ απο το Μιλάνο. Μεχρι στιγμής στο γουέμπ-ρησέρτς μου έχω φάει στα μούτρα απίστευτη αρνητικότητα για την επιλογή μου...Τη πόλη που διάλεξα με λιγα λόγια. Εγώ ελπίζω ότι θα τα καταφέρω.
    Έτσι λοιπόν, να εκμεταλλευτώ τη στιγμή για να ρωτήσω για πληροφορίες για τη πόλη και φυσικά αν υπάρχει κάποιος που έχει στο νού του κάποια εργασία ή έστω συμβουλή για ξεκίνημα.

    Να στε καλά!

    #2
    Καλό ταξίδι

    Good luck στο νέο ξεκίνημα!

    Comment


      #3
      Αντε αντε με το καλο!!!!!

      Comment


        #4
        Aberdeen & Edinburgh εχουν την καλυτερη απορροφηση πτυχιουχων σε ολη τη Σκωτια, καλη επιτυχια.

        Comment


          #5
          Πίστη, δύναμη και προχώρα....!

          Comment


            #6
            Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ!
            Είναι πολυ σημαντικη η υποστήριξη!!!
            Να ρωτήσω και κάτι σχετικό με το τη συναλλαγή χρηματων. Ποιός είναι ο καλύτερος τροπος να αγοράσω GBPs απο EUROS?
            Tι με συμφέρει?
            Να πώ προς το παρόν έχω καταθέσει τα χρήματα σε μία προπληρωμένη κάρτα τύπου μαστερ.