No announcement yet.

Ενοικιαση κατοικιας

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Ειναι καθαρή απάτη...συνήθως στελνουν οτι ειναι εξωτερικό και πρεπει να στείλεις τα λεφτα και θα σου στειλει το κλειδι με κουριερ...υπαρχει εδω και χρονια και απορώ γιατι δεν κανουν τιποτα..
    παράδειγμα προχθεσινό που μου ηρθε μιας και εγώ ψαχνω σπιτι . 490 ευρω για 67τ.μ στο κέντρο της στουτγάρδης..δλδ μιλαμε για σπιτι των 1000 ευρώ σχεδον...

ello,

I just read your e-mail regarding my apartment located in Forststraße 112,70193 Stuttgart
    It has 3 rooms : 2 bedrooms, 1 bathrooms, 1 kitchen and 1 living room (67m² )
    My name is Viviana Begona Magro .I'm a single mother from London,United Kingdom.My husband die last year .
    The apartment was bequeathed to my son from his father.We always lives here in London and we don't use the apartment from Germany.This is the reason that I decide to rent him .The apartment is in the best conditions, it is newly furnished and equipped with all the dependencies.Also the apartment is near the public transportation,a gym, and other facilities.There are no problems if you have any pets, as long as you clean up after them.
    The apartment has a parking space for one car.My request is that you treat it like it was your own. I am not interested to make a lot of money from the rent as I am interested to find a tenant that will take good care of the property , because it's all that I have from my husband.
    You can use my furniture, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you can store my furniture in the large basement cellar.Also, very important, the utilities (water, electricity,Internet, digital TV,etc) are included in the rent of 490 euro.
    The caution is 900 euro and you will get it back when you will move out (I will need a 30 days notice).Unfortunately, my health and ongoing treatment don't allow me to do any traveling for the next few months, so I will not be able to come and meet you personally for a while.
    However, this won't affect the rental at all. I can make arrangements to have a real estate agency to handle everything for me.
    I would like to know how many persons you intend to share the flat with, and for how long.
    Any other details about yourself would be appreciated.
    So I guess this is it for now, I hope I didn't forget anything.

Friendly greetings from the United Kingdom!
    Never interrupt your enemy when he is making a mistake.

Comment

Originally posted by Chrisgr View Post
      Ειναι καθαρή απάτη...συνήθως στελνουν οτι ειναι εξωτερικό και πρεπει να στείλεις τα λεφτα και θα σου στειλει το κλειδι με κουριερ...υπαρχει εδω και χρονια και απορώ γιατι δεν κανουν τιποτα..
      παράδειγμα προχθεσινό που μου ηρθε μιας και εγώ ψαχνω σπιτι . 490 ευρω για 67τ.μ στο κέντρο της στουτγάρδης..δλδ μιλαμε για σπιτι των 1000 ευρώ σχεδον...

ello,

I just read your e-mail regarding my apartment located in Forststraße 112,70193 Stuttgart
      It has 3 rooms : 2 bedrooms, 1 bathrooms, 1 kitchen and 1 living room (67m² )
      My name is Viviana Begona Magro .I'm a single mother from London,United Kingdom.My husband die last year .
      The apartment was bequeathed to my son from his father.We always lives here in London and we don't use the apartment from Germany.This is the reason that I decide to rent him .The apartment is in the best conditions, it is newly furnished and equipped with all the dependencies.Also the apartment is near the public transportation,a gym, and other facilities.There are no problems if you have any pets, as long as you clean up after them.
      The apartment has a parking space for one car.My request is that you treat it like it was your own. I am not interested to make a lot of money from the rent as I am interested to find a tenant that will take good care of the property , because it's all that I have from my husband.
      You can use my furniture, or you can also use your own if you prefer. If you decide to use yours, you can store my furniture in the large basement cellar.Also, very important, the utilities (water, electricity,Internet, digital TV,etc) are included in the rent of 490 euro.
      The caution is 900 euro and you will get it back when you will move out (I will need a 30 days notice).Unfortunately, my health and ongoing treatment don't allow me to do any traveling for the next few months, so I will not be able to come and meet you personally for a while.
      However, this won't affect the rental at all. I can make arrangements to have a real estate agency to handle everything for me.
      I would like to know how many persons you intend to share the flat with, and for how long.
      Any other details about yourself would be appreciated.
      So I guess this is it for now, I hope I didn't forget anything.

Friendly greetings from the United Kingdom!
      Καλησπερα φιλε, Chris σημερα ακριβως το ιδιο email μου ηρθε και σε μενα...μιλαμε για πολυ απατη...και εγω ψαχνω για σπιτι stuttgart γιατι ανεβαινω τον ΜΑΙΟ...

Comment

Θα συναντηθείς , θα δεις το σπιτι , θα συμφωνήσετε και μετα θα δωσεις τα λεφτα..ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΠΑΝΤΑ...επειδη εισαι αλλοδαπος δεν σημαινει δν εχεις δικαιωματα.
        Για Στουτγαρδη δυσκολα πρεπει να εχεις γνωστους η να ψαχνεις συνεχεια αγγελιες..αν ειναι για δωματιο κατι γινεται αλλα για σπιτι πολυ δυσκολα χωρις δουλεια. μην το ψαχνεις καν .τζαμπα καιρο χανεις κανεις δεν νοικιαζει σε ατομα εξω απο την χωρα...Για να καταλαβεις αναλογια παει 1 σπιτι το θελουν 10 ατομα...τοσο πολυ ζητηση εχουν τα σπιτια.
        Ελα εδω μεινε σε ενα δωματιο πιασε δουλεια βγαλε χαρτια και κατι θα γινει.

Comment

παιδια για να βρουμε σπιτι στην Στουτκαρδη μας πηρε 4 μηνες!!πολυ δυσκολα!παρολο που υπηρχε και συμβολαιο δουλειασ , παλι δεν μασ τα νοικιαζανε!καλο κουραγιο και υπομονη!!

Comment

Παιδια ξερει καποιος να μου πει ποσο νοικιαζουνε τα κρατικα σπιτια με 3 δωματια για 4μελη οικογενεια στην Στουτγκαρδη;

Comment

Paidia sas parakalo boreitai na mou proteinete kapoio site gia enoikiasi spitiou stin perioxi bernkastel kues rheinland pfalz.exo vrei kapoia site alla den exei katholou spitia.boithiste me parakalo an boreite

Comment

Γράφετε ΕΛληνικά...
                Fridushka : WGs Bernkastel-Wittlich : WG Zimmer Angebote in Bernkastel-Wittlich
                Εχουμε και αλλο τοπικ με σαιτ για σπίτια ψαχτε εκει . Αλλα εχουμε πει ειναι πολυ δυσκολο καποιος να ενοικιάσει σπίτι σε Auslander αν δεν ειναι εκει με χαρτια κτλπ. η Ζητηση ειναι μεγάλη και ζητανε σχεδον βιογραφικο για να σου νοικιασουν σπιτι. Πρεπει να εισαι πολυ τυχερος η να εχεις γνωστο για να σου δωσει σπιτι κανεις αν εισαι ανεργος , εκτος γερμανιας , και χωρις τουλαχιστον 1 LohnAbrechnung στο χερι .

Comment

παιδια σοσ

φευγω στις 7 φλεβαρη μαζι με την κοπελα μου για νυρεμβεργη ...μου ειπαν οτι για το πρωτο μηνα μπορω να μεινω σε ενοικιαζομενα δωματια με ενιαιο χωρο δηλαδη κουζινα ,καθιστικο ...μηπωσ μπορειται να μου πειτε αν πρεπει απο τωρα να κλεισω δωματιο η αν πρεπει απο κοντα ...????? μηπωσ εχετε κανενα τηλεφωνο ?θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα...
                  ευχαριστω ...!

Comment

Διαμονή με συγκατοίκηση (WGs)

Τι παίζει με τα WGs (Wohngemeinschaften) στην Γερμανία; Αν πούμε πως ενοικιάζεις μόνος σου ένα WGs, ο νοικιάρης έχει την δυνατότητα να φέρει και άλλα άτομα; Δίνεις εγγύηση για το σπίτι;

Comment

Συγκάτοικος Νυρεμβέργη.

Καλησπέρα και χρόνια πολλα σε όλους.

Το Μάρτιο ανεβαίνω και γω με την κοπελα μου Νυρεμβέργη,
                      Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να να μας φιλοξενήσει για λίγο καιρό;
                      Όσον αφορά τα έξοδα ενοίκιο και τέτοια μισά μισά όλα.

Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.

Καλή χρόνια σε όλους.

Comment

Σπίτι στο Μόναχο

Καλησπερα γραφω και παλι αν καποιος ξερει για καποιο διαμερισμα με 2 δωματια( λογω οικογενειας) στο Μόναχο η σε καποια περιοχη κοντα στο αεροδρόμιο του μονάχου.Εστω απο μεσιτη .Ψάχνω παντου σε εφημεριδες και στο internet αλλα τζιφος..Εχω μονιμη δουλεια και τα απαραιτητα χαρτια για να μπορεσω να το νοικιασω.

Comment

2 Zimmer Mietwohnung in Hallbergmoos mit 64.24 qm (ScoutId 72528614) ΘΑ νοικιασουν συνολικα 59 διαμερισματα- 2αρια, 3αρια και μεγαλυτερα. Κανε μια επαφη μαζι τους. περιμενω μηνυμα σου για καφε το ΣΚ

Comment

Σου εχω απαντησει ηδη σε μνμ... Σευχαριστω για την αγγελια εχω παρει τηλ και περιμενω.

Comment

Τι διαφορές στα ενοίκια παίζουν μεταξύ Μονάχου και περίχωρα του Μονάχου? Δηλαδή σε μία απόσταση 30 ή 40 χιλιομέτρων από το Μόναχο είναι αισθητή η διαφορά στις τιμές των ενοικίων?

Comment

Originally posted by naskal View Post
                                Να ρωτησω κι εγω...οι πανσιον ποσο κοστιζουν στο Augsburg?Ξερει καποιος?
                                Εχει αλλη τιμη για τη μερα και αλλη για το μηνα?θελω να πω κανουν καμια προσφορα για ενα μηνα?
                                Ρίξε μιά ματιά εδώ !

Augsburg hotelreservierung !

Freie hotels in Augsburg !

Gasthäuser & Pensionen in der Nähe von Augsburg Airport !

Pensionen in Augsburg !
                                "Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός."

Comment

Working...
                                X